План Конгресу 2017

План Конгресу 2017

 

План RemaCongress 2017

 

6 КВІТНЯ 2017

 

11.00 – 11.45

Як зібрати базу швидко та ефективно: 10 методів, які безвідмовно працюють

(Олена Степаненко - YUDJES GROUP)

 

12.00 – 12.45

Європейські тренди в рекламному текстилі

Доповідач - Ігор Башков, представник компанії Stedman GmbH

Доповідач - Мартін Матвейчік, представник компанії HeadWear Sp. z o.o.

 


 

Програма конференції B2B Show в межах виставки RemaDaysKiev2017

Перший блок конференції B2B Show

 

13.00 – 13.55

Європейські трендита прогнози промоушн індустрії

Спікер: Наталія Волошина, виконавчий директор Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України ''АВІРСУ''

 

14.00 – 14.20

Європейські трендита хіт-продукти в Україні.

''Фішки'' сезону

Спікер: Марина Фляшко, маркетолог компанії ''Бюро-Крат''

 

14.25 – 14.45

Ексклюзивні новинки промосувенірів від європейських виробників. Пластикові ручки з підвищеною цінністю (італійські традиції якості й стилю з 1953 року). Ексклюзивні металеві ручки для просування бізнесу. Бізнес-блокноти з характером.

Спікери: Валентин Костенко, генеральний директор компанії "САЛЬВЕ Україна",
Алла Мирна, представник компанії Happy Gifts Europe Sp. z o.o. в країнах Східної Європи

 

14.45 – 15.05

"Банальні" і нестандартні подарунки: реальна вартість контакту ".

Тези:
- чому найпростіші ручки, блокноти, футболки завжди актуальні (конкретні приклади, кейси)
- новинки сучасності: плюси і мінуси, чи готовий платити замовник і за що, вартість і якість контакту;
- новинки майбутнього, конкурентні сегменти, способи встановлення контакту з аудиторією
- підсумки, питання для роздумів.

Спікер: Микола Воробйов, комерційний директор компанії «Євросувенір»

 

15.05 – 15.25

Традиціїтаіновації в нагородній продукції

Спікер: Станіслав Денисенко, директор компанії ''Flagi.in.ua''

 

15.30 – 16.30

Відкрита дискусія: Тендери і закупівлі в рекламно-сувенірному сегменті.
Тема: "Електронні закупівлі: що відбувається в ProZorro і чого очікувати від RIALTO"

Тези:

1) тендери на рекламно-інформаційному ринку:
• статистика верхнього рівня - розуміння обсягів, що і хто купує;
• де і як можна швидко і зручно самостійно дивитися ці дані (інструменти BI ProZor)

2) проблеми, пов'язані зі специфікою ринку (демпінг, некоректне подання товару, невиконання замовлення після виграного тендеру, і т.ін.)

3) шляхи "боротьби" з викладеним у п.2 і поради, як не допускати + доцільність цієї боротьби, оскільки на кону ринок обсягом п.1

4) про RIALTO, як потенційно кращу систему для ринку рекламно-сувенірної продукції, оскільки комерційні замовники роблять закупівлі в більших обсягах, ніж державні.

Спікер: Христина Гуцалова, екс-координатор ProZorro і директор системи закупівель для бізнесу RIALTO

 

16.30 – 16.55

"Корпоративна бібліотека - центр професійних знань".
Як оптимізувати бюджет на регулярне підвищення кваліфікації персоналу. Процес створення корпоративної бібліотеки. Цілі і завдання корпоративної бібліотеки. Формування асортименту. Як змусити (мотивувати) співробітників читати ".

Спікер: Тетяна Верба, директор магазину «Бізнес-Книга»

 




Програма конференції B2B Show в межах виставки RemaDaysKiev2017

Другий блок конференції B2B Show

 

КВІТНЯ 2017

 

10.00 – 10.30

Як знання сучасних технологій друку на рекламно-сувенірній продукції додає вартість продуктові.

Спікер: Максим Коробка, директор Kiparis Plus Group, ''Спецдрук''

 

10.30 – 11.00

Побудова комплексних систем лояльностіта партнерських програм. Досвід реаліста.

Спікер: Максим Коробка, директор ''Першої Української Сувенірної Компанії''

 

11.00 – 11.30

Майстерність копірайту = 95% успішних продажів

Топ 5 безпрограшних способів поліпшити тексти на корпоративному сайті. Реальні приклади популярних помилок.

Спікер: Світлана Бобринська, засновник і провідний експерт «Студії копірайтингу Бобринської Світлани"

 

11.30 – 11.55

Контент-маркетинг: 5 міфів vs 5 переваг // Реклама або контент: у чому секрет?

 

Спікер: Анна Степанова, founder Stream Content Agency, managing partner b2bhub.

 

12.00 - 12.25

Ефективна робота в соцмережах - дешево і сердито.

Тези:
- що можна робити для просування в соціальних мережах, крім постингу;
- що найкраще працює, приклади та статистика;
- останні тенденції SMM і як їх використовувати.

Спікер: Ірина Сергієнко managing partner b2bhub.

 

12.30 – 12.55

Нові ресурси для успішних продажів від Fruit of the Loom

Спікер: Юлія Градобик, офіційний представник ТМ Fruit of the Loom в Україні, Росії та країнах СНД

 

13.00 – 13.45

Сучасні методи і інструменти закупівлі зовнішньої реклами для рекламодавців.

(Костянтин Чечель, Віталій Альошин - Spyoutdoor)

 

14.00 – 14.45

Аромамаркетинг / АромаБрендінг компаній, міст, регіонів

(Олена Казмірук - Аромік)

 

15.00 – 15.45

Візуальна індустрія. Перспективи та можливості ринку для зростання вашої компанії.

(Латиш Наталія, Інна Несмирна - Української Асоціації Візуальної Індустрії ''УАВІ'')

 

16.00 – 16.45

Панельна дискусія "Реклама і вивіски: як спільними зусиллями впорядкувати хаос?

(Тамара Соляник Доповідачі, Любомир Чорній, Олександр Пліва - Програми USAID)

 

 

 

 

Генеральний інформаційний партнер

Адреса:

Міжнародний виставковий центр IEC- EXPO
просп. Броварський, 15
Київ — 02660

 

IX ВИПУСК ВИСТАВКИ РЕКЛАМИ І ПОЛІГРАФІЇ!

 

Для відвідувачів виставки працює 2 дні:

 

06 березня 2018 - 10:00-17:00

07 березня 2018 - 10:00-17:00